WLTP ubírá výkon spíše benzínovým motorům, protože nově mají GPF a to je špunt ve výfuku a horší vyplachování motoru znamená pokles výkonu. SM odměřil 3 nebo 4 malé benzínové motory před a po WLTP a u všech výkon klesl. Diesely DPF i SCR dávno mají, takže tady žádná nová "brzda" nepřibývá. Samozřejmě, že stát se může cokoliv, ale 2.0 TDI ani 3.TDI s výkonem dolů po WLTP nešly.
A vícestupňové přeplňování a 48V okruh s generátorem a motorem SQ7 přece už má, jenom ten motor nepohání kola ale kompresor. Takže nevidím důvod aby do této koncepce sahali. Myslím, že s faceliftem Q7 přijede i SQ7 a výkon bude stejný nebo drobet vylepšený tak jako se to stalo u 3.0 TDI která papírově posílila o 10kW a v reálu na odměřené dynamice jak ve zrychlení tak v pružném zrychlení o dost zrychlila. Samozřejmě spotřeba podle WLTP je horší, ale to se předpokládá.