Audi, potažmo koncern je ve velkým průšvihu s homologacema a V8 TDI je třešnička na "dortu". Vůbec nechci vědět, kolik peněz stojí faktický zastavení linky na výrobu na takovou dobu.
V8 TDI mělo původně jít do A6, A8, Panamery Cayennu, Q7, Q8 atd.
Teď to vypadá, že se vrátí možná s faceliftem Q7.
Stejně tak je u ledu velmi dobrý 3,0 BiTdi, motor, kterej podle informací co mám, překračoval dusičnany o řády a radši to stáhli úplně než se to pokoušet odladit.
Další slepá větev je 3,0 TDI PHEV. Tyhle motory musely stát vývojově peníze a homologovat evidentně nejdou. Tady smekám před MB, kteří dokázali včas představit novou generaci motorů a před BMW, kde to stíhají homologovat docela bez problémů.
Fakt je, že koncern VW si tyhle šlápnutí do h**na může dovolit, JLR to bude mít mnohem zajímavější..