Mám obdobné pocity z 540i. Mám ji teprve 4 týdny, najeto 1500 Km. Zatím ji přiměřeně šetřím a pozvolna zajíždím, ale zatím nejsem z motorizace nijak zvlášť odvařený. Měl jsem na víkend půjčenou 530D a rovněž mi přišel projev motoru a chování převodovky více plynulejší a zátah lineárnější. Tehdy mě 5ka velmi zaujala, tak jsem ji objednal. 540i k zapůjčení nebyla k dispozici, i přesto jsem zvolil benzín, protože jsem si od těch 55 kW navíc oproti 530D sliboval více "radosti z jízdy".
I když je auto ve Sport plus režimu, převodovka reaguje na přidání plynu podřazením, které prostě chvilku trvá. U 530D byl pocitově zátah vzhledem k vyššímu točivému momentu lepší.
Jinak je to skvělé auto a samozřejmě velice rychlé, jen bylo mé očekávání po zkušenosti s 530D a po přečtení všech pochvalných testů trochu vyšší.
Ještě jedna věc mi schází. Půjčená 530D při řazení nahoru ve sportovní režimu lehce kopla. Byla to vlastnost, která má umocnit pocit "sportovnosti". U 540 toto kopnutí (zatím) postrádám. Jsem zvědavý, jestli po zajetí (v manuálu se píše o hranici 2000 Km) se toto dostaví, stejně tak jestli naroste pocit z výkonu auta.