< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Stejná pozitivní zkušenost
Jo přesně tak. Myslel jsem to s nadsázkou a v podstatě tak jak to psal Ozzman. OPC sice skoro trojnásobný výkon, ale ten tříválec mi pro 90% ježdění stačil. Ten rozdíl samozřejmě cítím, to ne že ne >:D Já jen čekal jako utrpení otočit s tím tříválcem dálkovou trasu a kupodivu mě to omezovalo velmi minimálně a těch 180 jsem po dálnici taky jel celkem v pohodě. Ano, v OPC je tam ta 180 lusknutím prstu ať jde o kopec nebo rovinu, ale tímhle tempem málokdy člověk jede brzda plyn, takže pak to delší zrychlování ani tolik nevadí. Samozřejmě hothatch je doma v jiném jízdním režimu.
Už jsme diskusí trochu jinde na téma k čemu je dobré mít vysoký výkon. Já jen chtěl říct, že ten tříválec je opravdu povedený a dá se s tím jezdit dynamicky. Je důkazem toho jak se auta posunula v čase. Není pravda jak spousta chytráků tvrdí, že se motoricky auta nikam neposunula a dělají se jen zdechlé tříválce. Tahle základní motorizace je mnohem víc než základy na které jsme byli ještě donedávna zvyklí.