Rychlost vs. zábava
Jak tak čtu tyhle povzdechy nad údajným nedostatkem výkonu Toyobaru, tak mě čím dál víc napadá, kde je zakopaný pes: HP for money. V HH můžete být klidně o dost rychlejší. Dnešní HH na silnici a mezi námi amatéry i na okruhu v rychlosti minimálně konkurují daleko sportovnějším a za určitých okolností i supersportovním autům. Má to ale jednu chybu- jiná zábava než ta rychlost u nich nenastane, maximálně něco emocí ze zatlačení do sedačky a zvuku práskajícího výfuku, pokud není podobný vůz vybaven jenom "zvukem" z nějakého generátoru hluku. Auto, co je postavené jako sportovní, umožní při řízení s vozem pracovat. Není to vůbec o tom jezdit bokem, ale o tom aktivním řízení. "Kulhavka" bude klidně superrychlá i s docela průměrným řidičem, ale jenom díky tomu, že za něho technika srovnává handicap pro sportovní jízdu jinak nevhodného pohonu a celé koncepce vozu. Chápu, že spolu s úplně normální použitelností auta jako dailyny a za podobné peníze tohle až na vyjímky prostě rozhoduje.