Hmm, chapu kam tim miris, a rozhodne nebudu zpochybnovat to co mas v HH odjeto ty, ale takova uvaha...
280k z 2,3L bude bud foukano velice jemne (cemu ale neodpovida tech 400Nm), anebo to bude foukano tak jak je dnes bezne, coz ale znamena, ze to ten vykon bude mit pomerne brzo a vykonova spicka nikde. Jasne ze co do predpokladane spolehlivosti, teda nez zase u fordu nekdo nebude 2 roky skladat motor se spatnym tesnenim >:-[] , by na tom vetsi objem mel byt lip, ale ten mensi motor, tim ze je vic na hrane, muze mit paradoxne lepsi charakter. Na 1.6 v peugeotim gti jsem co do charakteru necetl snad jedinou stiznost, kdezto tech "nezazivnych dvoulitru" se da par najit, a 2,3L objemu je jeste vys + zrovna ford ma s ladenim "na stred" svou zkusenost (shodou okolnosti jedine ST co jsem kdy jel byl prave 2.5L, ktery i v tom necharakteru umel mit charakter, nevim jak lip to napsat :-) , to byl ale petivalec).
Secteno podtrzeno bych to rozseknout jen takhle od klavesnice neumel, projel bych oba a nechal se (ne)mile prekvapit.