< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Megane RS Trophy
Ron: GTI vyrobeno na konci roku 2014, tam mi to ale falešný poplach nahlásilo jenom jednou. Zato když jsem jednou omylem zapomněl jedno kolo dofouknout na správný tlak, takže rozdíl řekněme 0.3 at tam určitě byl, tak to nic nehlásilo.
To, co píšu v příspěvku, mi teď dělá Leon. Na druhou stranu GTI mi ze začátku až podezřele často hlásilo rozpoznání únavy řidiče, zřejmě si potřebovalo zvyknout na můj svěží mladistvý xicht. >:D >:D Seat mě ignoruje.
Přímé měření tlaku přes ventilky má od zavedení té povinnosti i Dacie, takže pochybuju, že Renault by na tom byl jinak.