Jak říkám, zkoušel jsem nechat auto v režimu Eco, aby si řídilo všechno samo. Zkoušel jsem i nechat auto v natvrdo zaplém režimu EV ... šlapal jsem na plyn lehce, i jsem se snažil co nejrychleji dosáhnout požadované rychlosti a pak jen udržoval. Než začala teď být zima (chladno), průměr jsem měl kolem 5,5l, což bylo celkem ok. Jakmile jsem ale začal využívat klimatizace, vyhřívání sedaček, rozmražování oken, a začal jsem jezdit rychlostma, kterýma jezdím běžně, tzn. už jsem bedlivě nedodržoval 50/90 km/h atd., rázem se začala spotřeba rovnat turbobenzínu ... alespoň při mém používání.
Rozumím tomu, že někdo s tím umí jezdit za 4l, ale úplně za jiných podmínek/rychlostí/jiné cestě, než jezdím já.
Jediné opravdu velké plus vidím v tom, že z těch běžných věcí jako jsou dvouhmoty, různý filtry pevných částic, turbo, se nemá na tomhle autě co pokazit :-)
Nehaním to, jen tohle auto není pro můj účel použití. Raději bych plug-in hybrid, musel by ovšem stát to, co stojí klasický hybrid a ne desítky tisíc (nebo i statíce) navíc :-)
Pevně věřím, co s Corollou budeš spokojený a případně s dalším hybridem.
P.S.: Mě se hodně líbí nástupce Aurise, tedy právě nadcházející Corolla Touring Sports, kde by to s tou 180k verzí mohlo být ono :-)