Ano, režim B vím, že brzdí motorem, ale předpokládal jsem, ze zároveň pošle více energie do baterek ...asi špatný předpoklad. :-) Každopádně ten zvuk brzdění je příšernej.
Já to prostě jen zkoušel, jaký režim je pro nízkou spotřebu...někdy jsem šel hodně zlehka na plyn a jindy zase to, co popisuješ ty, a to rychle dosáhnout požadované rychlosti a pak udržovat. Každopádně jsem jezdil celkově kombinovaně zastejno, jako právě s turbobenzinem ve stejné třídě a dieselem v o třídu větším autě. Teď neporovnávám výkon, ale spotřebu. Nějak mi právě uniká smysl hybridu, vzhledem k tomu, že se mu musí člověk dost přizpůsobovat. Já bych opravdu raději plug-in hybrid, ale tam je problém pořizovací cena, vzhledem k ceně “obyčejných” aut.
Mě prozatím vychází, že tyhle auta jsou pro eko lidi, kterým nevadí se omezovat a nemají hluboko do kapsy ... do toho musím ještě dorůst :-)