PR Škoda
Dobrá práce PR oddělení škoda. Kabaň udělal pořádný kus práce, zejména z nudy a stereotypu předchozí generace. Vzpomeňte si, jak hnusně vypadala Fabia 2 nebo Octavia 2 (zejména facelift, ale i před ním to nebyl kdovíjaký krasavec). Superb byl oproti Passatu vyloženě nehezký a disproproční. Dneska ? Mnohem lepší.
Jenže jim zdrhnul. Ani se tomu nedivím. Dokážu se představit, jaké peklo musel tak nadaný člověk zažívat při prosazování svých návrhů s takovou smečkou lowcost blbců, kteří ve Škodovce dělají. Když si představím, na jak strašný odpor lidí, co tam * auta už desítky let musel narážet a co všechno i přesto dokázal prosadit, je mi do breku. Však se podívejte, co kreslí aktuální designér. Asi si svého Supa na konci životnosti pořídím ještě jednou, bojím se totiž, jak bude vypadat nástupce.
Tam žádný slušný designér prostě vydržet nemůže. Tak přichází "postupné odhalování" pomocí "špionážních fotografií". Na tuhle taktiku zatím dává i Hyundai, jen ne tak okatě. Holt kde není kvalita, musí nastoupit PR.