CTR mě nadchlo podvozkem. Jel jsem s ním jak na pěkných hladkých silnicích, tak na horším až hrozném povrchu, kde moje M2 den před tím už nepěkně odskakovala, tady díky možnosti nastavení adaptivního podvozku fungovala skvěle. Třeba Cupra má sice taky adaptivní, ale není ve vyšších rychlostech tak jistá a pevná. To byl třeba Megane 4 RS Cup také, ale ten díky jednomu nastavení je prostě tvrdý. Kdežto CTR má skvěle naladěný podvozek pro více režimů. A ke všemu vím, jak dobře funguje na okruhu. Nejvíce je prostě překvapivé, jak pohodlný umí být na těch rozbitých cestách.
P.S.: iudex - třeba FoRS mi přešel taky hodně tvrdý a uskákaný, asi nejtvrdší ze všech. MRS4 zřejmě díky hydraulickým dorazům to trochu odfiltruje, ale FoRS je spíše poskakující koza. Na hladkých silních funguje pěkně, ale na horším spíše poskakuje než vstřebává. Zrovna včera jsem za ním chvilku jel >:-[] Proti tomu třeba M140i se základním pevným podvozkem je kultivovanější, více na daily, umí pobavit samozřejmě především díky RWD. Prostě to co včera předvedl v rychlostech kolem 160 na okreskách CTR, bylo hodně podobné mojí M2 s tužším naladěním. Hned bych to bral do mého eMka, mít možnost změkčit nebo přitvrdit tlumiče jedním klikem vedle řadičky. Cupra to má zbytečně komplikované, musíš zmáčknout tlačítko, pak vybrat na dotykové obrazovce který chceš režim, nebo několikrát správně zmáčknout za sebou, když víš že to jde cyklicky za sebou mezi 4 režimy. Což dělám když vím že chci změkčit z nejtvrdšího CUPRA na Individual, ale když chci přitvrdit, musím zmáčknout, počkat až se to ukáže na displeji a pak vybrat o jedno vlevo CUPRA.