Tak naprosto chápu, proč to tak je. Je základní Touareg, motory stejný jako Q7 (dostane), podvozek má stejnou mechaniku, převodovka stejná. Přitom stojí oproti ní ve stejný výbavě míň. Pak je tu velikostně podobná Q8, která v podobný výbavě možná stojí o víc než půl milionu víc (některý prvky jako třeba celokožená palubka do VW nejdou, takže Q8 je v reálu dražší o víc). Pak je tu Cayenne, ten má ale trošku jinej pohon a motory. No a pak skok k Bentley a Urusu.
Takže skládačka, která musí pokrýt auta od 1,5 milionu do 5 na straně jedné, na straně druhé pak ale auta od 1,8 do 3,5 milionu se stejným motorem, převodovkou a podvozkem (základní 3,0 tdi v Tuaregu vs Q8). A to nemluvím o Etronu, kterej asi taky sedí na MLB.
Co je otázkou, jestli náhodou pak nebude levnější GLE. To by ale muselo líp jezdit a o tom nejsem přesvědčenej dokud se pořádně nesvezu.