No, je vidět, že praxi s EV máte nulovou.
Tesla X je rychlejší, to je fakt. Otázkou je, kolikrát to využijete. Mám i3 a zrychlení 7,2s. Ve městě jsem pořád nejrychlejší, než ostatní zařadí rychlost či se jim roztočí turbo, tak jsem 50 metrů před nima. EV oceníte především u zrychlování 50-100 km/h např. při předjíždění. Zmáčknete plyn a okamžitě vás to tlačí dopředu. S i3 předjíždím tam, kde se stávající Q7 s dvojnásobným výkonem si netroufnu.
Takže jestli má EV zrychlení 4, 5 nebo 6 vteřin na sto je mi šumafuk. Dynamické zrychlení při jízdě bude stále famózní.
Kufr má Tesla X větší. No a co? Kufr je stále dostatečně velký a na dovolené mám dodávku. Kdybych se řídil jen podle kufru, tak mám jen Octávku. Jinak-tron má vepředu kufr taky. Teď je tam taková mělká přihrádka na příslušenství, ale dno lze dát pryč a je tam kufr taky.
Falcon wings nepovažuji za výhodu/nevýhodu, je to takový konstrukční rozmar Tesly, aby se odlišili od ostatních. Mě by třeba vadilo, že nemohu na střechu dát rakev. Klasické řešení dveří jako u Tesly S mi přijde praktičtější.
Co se týče dojezdu, předpokládám podobný dojezd jako u Tesly X. Podobná auta, podobně těžká, takže nečekám žádné velké výkyvy spotřeby nahoru nebo dolů.
Co mne na e-tronu potěšilo, bylo zpracování dílů a spárování dílů konstrukce. Zůstala stejně kvalitní jako u Q7 a interiér odpovídá cenovému segmentu, kde se e-tron pohybuje. Což bohužel u interiéru Tesly nemohu říct totéž.