< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...
Máš sice pravdu, že 1,2 TSI už byla hodně odladěná a určitě vychytali mouchy z počátečních dob. Nicméně ani ti jistě netvrdíš, že koncern vzal, zapomněl vše, co do té době o malých turbomotorech věděl a postavil fungl nový motor do posledního šroubku ;-) To, že má tři válce, bych nebral jako známku nespolehlivosti. Jak jsem psal výše, prodali jsme teď 1,2 HTP, motor s hromadou problematických míst, navíc z první nevychytané generace tohodle motoru a bez větších problémů udělal 220 t km a jezdí dále. Jestli 1,0 TSI udělá 200t km, tak kde je problém ;-)
No necháme se překvapit, spíše mám lehce obavy z té spojky, ale možná to chce jen trochu cviku. :-) Recenzi snad v průběhu zimy napíšu a budu informovat...