Neni problem dodrzovat rychlost, ale resi se to tak moc, ze kdyz na 90 jedete 100 a reknou ze pricinou byla rychlost, tak by ta pricina rychlosti byla i kdyby jste na 90 jel 90 a stejne vam to uletelo, takze nejde ani tak o prekroceni rychlost, jako o to, ze lidi neumi ani zakladni pravidla, ani si rozsvitit na potkavaci, kdyz jedou v desti atd...a chteji to hodit vse na pokuty za rychlost a hlavne za ni vybirat. Jak rikal Rakousky odbornik na dopravu, ze dnes vozidlo zastavi mnohem ryhleji pri 60 nez starsi pri 50, stejne tak jako parkovaci mista se delaji na stara vozidla, kdy dneska se tam pomalu nevejdete s vozidlem natoz otevrit. Navic treba takove garaze, vetsinou jedu u nas a je tam max. 1,9m, jezdim v rakousku, nemecku, italii atd...a vetsinou maji 2,3m, tak proc u nich to jde a u nas ne? proste celkove je system spatny a nejlepe se buzeruje prave za rychlost, jelikoz se za ni nejlepe vybira. Uprimne kdyz jedu zakaznika fabii, tak sem rad, ze na dalnici jedu 110 a zacne se to klepat, ale kdyz pak jedu svym nebo jinym vykonejsim vozidlem, tak jedete 130 a pocit jako kdyz jede 70 vse souvisi s dobou a vyvojem, ale nektere veci jakoz to system jsou zabrzdene v case. Hlavne dat radar, ten vybere nejvic za chvili. V ostatnich zemich maji rychle policejni vozy nejen na rychlost, u nas je to predevsim na tu rychlost. Pritom vetsina nehod je nedani prednosti v jizde, predjizdeni(zejmena tak, ze vleti uplne do proti smeru a predjizdi o 2 km/h rychleji nez jede auto pred nim), nevenovani se plne rizeni a nedobrzdeni.....rychlost je daleko vzadu