Nene... asi takhle, limit sice nebyl úplně sešněrovaný, ale pořád se jim nechtělo dát přes 400t a přitom chtěli slušnou výbavu. Těsně to sice třeba lízl i Golf Maraton Edition atd.... i ta Corolla...
A byl požadavek na slušný kufr, ale zase kombi nižší střední na délku je v garáži za přívěsem problém (stejně jako Corolla). Nakonec nám udělali tak luxusní nabídku Fabie Combi 81 kW Style s příplatky, že nešlo odolat. Proti o třídu větším autům se stejnou výbavou a výkonem prostě 100t Kč rozdílu. A naši se rozhodli, že raději 100t procestují než dají za auto a proč ne...
Hodně se ještě zvažoval i Captur, ještě více P2008 po dobrých zkušenostech s 207 SW a i Opel Crosland X. Přiznám se, že ty malé SUV jsem jim rozmlouval já
>:-[] Pravda, že se do nich lépe nastupuje, ale místa tam je jak v té Fabii, kufry jsou menší, spotřeba větší a zatím jsou oba velmi pohybově v pohodě na to aby potřebovali vyšší posaz.
Taťka je zatím z Fabie nadšený, k bílé, barvu, kterou celý život odmítal, jsme hned druhý den nechali udělat tmavá okna vzadu a černou střechu, hned je to jiná liga a taťka konečně pochopil má doporučení, že bílá je praktická
[odkaz]Pomalu se blížíme 4000 km, motor se zajíždí, spotřeba klesá k cca 5,5l/100 km, z toho je drtivá část popojížděčky. Když jeli na SK ve 4 s plným kufrem, tak taky 5,5 a to tempomat na 130. Výkonově super, zvukově neruší, samozřejmě není to 4 válec, ale není to tragédie jménem HTP, spíše oproti HTP manželky, co jsme letos prodali, jsem Fabii nerad vytáčel nad 3000 ot, znělo to, že se motor rozpadne, tohle zní tak nějak sportovně.
No a z kritiky... pravda, výplně dveří nejsou to, co byly ve Fabii I, fakt je ten plast takový, no jak v Cliu... a pak asi budu muset potvrdit nářky na delší jedničku a dvojku. Nemám sice problém s popojížděním ani vjezdem do garáže, ale vyjížděl jsem s plným autem takový hodně prudký kopec na cestu a zasmrděla pěkně spojka. Ono těžko říci, možná jsem dal z obav z malého krouťáku dole moc plynu a spojku moc podržel, protože zatím se to otci nestalo, jen mě... asi vrátím řidičák
>:DUvidíme, jestli se ten motor rozpadne nebo ne. Ale s nájezdem cca 10 t km ročně ho naši dříve než se rozpadne vymění za něco jiného
;-)Ale value/money nečekaně prodejce předčil veškerá očekávání... ještě mě lanařil na Kodiaka pro mě, naštěstí jsem se nezadlužil, odolal a manželčinu Fabii HTP vyměnil za Grand Picasso ať doma poměr francouzských a českých aut zůstane 2:2
>:DAle co bude příště... Vidím to klidně na Toyotu, třeba GT86 pro mě
;-)