Rozlišovat to můžeš jenom nějakým slovním popisem, protože z právního hlediska existuje jenom subjekt Volkswagen AG, který vlastní řadu dalších právních subjektů (Audi AG, Škoda auto a.s., Seat S.A., Bentley Motors Ltd., Bugatti Automobiles S.A.S., Porsche AG, Traton Group) a tyto právní subjekty pak vlastní další právní subjekty (Scania AB, MAN SE, Automobili Lamborghini Holding S.p.A, Ducati Motor Holding S.p.A., Italdesign Giugiaro S.p.A.) a hromadu dalších právnických osob (finanční služby, výrobní závody v Číně, na Slovensku, v Indii etc.). Volkswagen AG tedy označuje jak koncern, tak výrobce vozů značky Volkswagen, jehož logo právní subjekt Volkswagen AG vlastní, ale nevlastní žádnou automobilku se jménem Volkswagen. Volkswagen AG označuje tedy jak koncern nebo skupinu, tak zároveň výrobce aut s logem VW, tedy automobilku. Žádná automobilka/právní subjekt s názvem "Volkswagen" neexistuje, existuje pouze "Volkswagen AG".
Když si přečteš originál článku třeba na WirtschaftsWoche nebo AutomotiveNews, tak Diess nemluví o nákupu konkrétních baterií, ale o nasmlouvání kapacit dodavatelů pro 50 mio. elektroaut a o společných investicích 50 mld. eur do R&D a do výrobních kapacit s výrobci baterií v horizontu 10 let. Takže mluvit o technologiích, typech, kapacitách baterek jako kdyby je měl složené někde ve Vlkohradu na dvoře je nesmysl.