Thomasino: takže se vlastně shoduješ třeba s Rasto Chvalou a dalšími, že nový M RS je více daily car a i na CUP podvozku je pro každodenní užití, z negativ především chybí výkonová špička... Trochu zamrzí ono "odtažení" zadku při ubrání plynu, to krásně umělo i Copilotovo Clio RS minulé generace. Ale zase HH by asi pro většinu lidí měl být i na každý den. Hlavně pro nás, co máme omezený počet garáží
8-s >:DNafotil jsem trochu lépe repasovaná kola na Citrouše. Řekl bych, že byli Poláci docela šikovní, ale bohužel jsem až doma zjistil, že 3 ze 4 středových pokliček mají vylámané uchycení
8-s ;-\ Nevím proč to neřekli hned a nechápu, jak jsou toho schopní? Vím, že se to blbě vyndává šroubovákem ostrou hranou ale rovnoměrným tlakem třeba trubky na střed krytky to jde v pohodě... dost mě tím na...li.
Na netu jsem našel týpka, co prodával nové, ale měl jen šedé, ty co byly použité ve fotosoutěži. Pak by tam šly ještě dát krytky z letní sady, ale asi tam dám ty šedé, když už je mám. Pravda i ta černá nevypadá zle.
Foto:
[odkaz] vpravo původní stav, uprostřed černá krytka, vlevo šedá
Samostatně se šedou krytkou:
[odkaz]samostatně s černou krytkou:
[odkaz]Ten odstín je na světle hodně tvárný, špatně se fotí originální barvu..
:-O