Na převodovce ani omezovači nezáleží, protože Vmax. dosahuje Oktávka v sérii okolo 5.500 ot., tam, kde je (i po úpravě) max. výkon. Aby to jelo 300, tak to odpovídá asi tak 6.600 ot. a v článku máš graf z brzdy, kolik tam ten motor má (230kW).
Jinak, v těchto rychlostech roste potřeba výkonu vzhledem k Vmax se třetí mocninou Takže pokud 180kW auto roztáhne na 250, tak na 300 km/h těch kilowatt potřebuješ 310.
A pokud je 330 koní na rozpohybování na 300 dost, tak vysvětli borcům v Porsche, že dělají něco blbě, když u čistě sportovních aut, kde je jde o co nejvyšší Vmax. a které mají mj. výrazně lepší aerodynamiku než Okta, na dané rychlosti sladěnou převodovku atd., jejich Cayman se 350PS jede jen 285 a 911-ka se 370PS stále jen 290-295km/h dle verze ...