U moderních aut klidně tu "cihlu na plyn" dát můžeš, protože "cihlu pod plyn" ti dává už automaticky elektronika (TCS či ASR) a cihla na plynu nemá žádný zvláštní efekt. I běžné předohraby s 350 Nm mají automaticky omezený točivý moment na jedničku i na dvojku, protože elektronika ví, že jinak by auto i na suchu hrabalo. A na vlhku nebo na odskakujícím povrchu jako jsou kostky pak škrtí motor ještě víc (to jsou pak ty rázy a cukání) protože z rozdílu otáček předku a zadku vyhodnotí, že je to stále moc a zatne tipec motoru úplně. Takže v té překoňované Octávii ti může připadat, že se nic neděje a jak se to plynule rozjíždí, ale je to jenom díky tomu, že elektronika seškrtí motor třeba na 200Nm. Takže si těch 330 šemíků může řidič namalovat na zeď a v nějakých běžných rychlostech ve městě nebo na okresce někde mezi 0-120 mu je elektronika vůbec nedovolí použít i kdyby plyn prošlápl až na silnici.