Hm, a pro jakou techniku může sáhnout do regálu PSA aby se v prémiových autech mohlo porovnávat s VW group třeba v oblasti motorů? VW group má W16, W12, V12, V10, V8, V6, B6, R5, má hybridní pohony spojené s V8, V6. Co z toho může nabídnout PSA?
Nebo v oblasti podvozků? VW group má platformy pro motory vpředu podélně, pro motory uprostřed, pro motory vzadu. Má kompletní vzduchové pérování, kompletně stavitelné podvozky, natáčecí zadní nápravy, víceprvky vředu i vzadu, keramické brzdy, pohony 4x4 s diferenciály. Co z toho může nabídnout PSA?
Obávám se, že "prémiovost" techniky v regálech PSA končí někde na úrovni Passatu, což je ve VW group vlastně základní, nejmasovější a veskrze mainstreamový level, který nemá s prémií nic společného. I takový mainstreamový Touareg je pro PSA technicky nedosažitelný level. PSA nemá bohužel techniku ani na srovnání se s jinými koncerny, třeba Hyundai/Kia dnes disponuje daleko prémiovější technikou než PSA (Stinger, Genesis etc.), takže prémie od Hyundai je daleko "uvěřitelnější" než naleštěné pšouky od DS, které na trhu výrazně neuspěly a prodeje podle toho vypadají.