Máte pravdu, že je moje hodnocení subjektivní...
Z pohledu řidiče jsou sedačky - přední v pohodě. Zadní jsou pro děcka :-)
Vím že si spousta řidičů v Yetině stěžuje na nemožnost seřídit sedačku vs. volant a tlačí je koleno o středový tunel. Já mám 174 cm a nemám problém. Asi to dělá problém spíš dlouhánům.
K jízdním vlastnostem. Přesedal jsem z Opelu Astra Caravan J 1,7CTDI. To auto bylo ideál na dluhé cesty po dálnici. Rovně to jelo krásně, pohodlně, až komfortně. Ale to bylo vše, pocit z řízení nulový, asi jako když hraješ na PlayStationu. Do zatáčky se tomu nechtělo, nedotáčivost byla velká. Po první jízdě s Yetim jsem měl pocit že řídím "motokáru", kola v rohu karoserie, krásně se dá poslat do obluku a ve volantu něco cítím. Nicméně, je to jen bonus k tomu že tohle auto je v první řadě pracant.
K tažnému zařízení. Není to úplně "user friendly", ale většinou se zaprasím daleko víc při nakládání vozíku, než při nasazování bajonetu. :-) Prostě jednou za měsíc, když ho sudávám, to přežiju.
Co mne fakt vytáčí je AdBlue. Krom toho že se dolévá v kufru a je k tomu pod podlážkou špatný přístup mi leze na nervy upozornění že UŽ za 2400 km nenastartuju. Od 1000 km dojezdu pak bliká oranžová kontrolka na maxi dotu cca po 5 vteřinách. Při jízdě v noci je to fakt velká paráda. Nádržka vydrží cca 7500 km, takže co 3 měsíce následuje 14 dní s opruzem. :-(
Ad motor. No, závodnička to není, hodnotím jako dostačující na běžné ježdění. 110 kW verze asi byla lepší. Spotřeba 6,4 (reálná , PP ukazuje 5,9 - 6,1) je podle mne ok na 4X4, karoserii aerodynamickou asi jako krabice a můj způsob užití. Každopádně 1, 8 tuny to opravdu utáhne v pohodě.