No, tak asi bych hledal problém v řdiči, já si občas prostě přišlápnu do podlahy >:-[] Nedělám to už tolik, jako dřív, ale když srovnám se starším FWD a MT dvoulitrem, tak tam jsem si mohl dovolit více a spotřeba nijak extrémě nestoupala, tady je to horší, navíc se mi AWD zapíná skoro pokaždé, když dám ten plyn prudšeji do podlahy a je jedno, kolik jedu, nebo jestli je sucho či mokro (prý jinak nastavené, než u koncernu, zase tím zapnu zadek v zatáčce, což není špatné).
Moje auto bude i těžké, nevím, jestli víc, než tvé SUV, ale na poměr třídy má spíš nadváhu.
Dlouhodobě mi svítí 7,1 a je jedno, jestli to bylo v létě, nebo v chladu >:D Superb, pokud jsem jezdil já (dvojkový s dvoulitrem), tak taky jezdil 6,5 cca v kombinaci, s novým zkušenost nemám, ale že by to bylo o litr méně, tzn za 5,5 v AT a 4x4, tak to bude opravdu někde na rovince mezi vesnicemi... to se mi taky povedlo i s mým autem, ale není to relevantní výsledek měření >:D
Ve výsledku je uplně jedno, co tu řešíme, protože měříme jen spotřebu dle PP, ale nevím jak ty, já reálnou spotřebu neměřil >:D