< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
Chtěl sem v rámci "nevinné občanské neposlušnosti" tady původně navrhnout způsob jak obejít nepříjemnost zvanou GPF, ale po přečtení několika odborných článků jsem zjistil, že tuto věc nebude tak jednoduché "ošulit", jak bylo kdysi (cca 1985) snadné "ošulit" katalyzátor. Elektronika a kontrolní čidla jsou totiž dnes poněkud důvtipnější a pouhé "vybrakování" těla GPF a odpojení čidla/čidel by nebylo dostačující. Ano, jistě by se našla cesta jak triknout i ECU, ale tady by už byl potřeba zákrok zkušeného experta. Samozřejmě u nového vozu by se musela zohlednit záruka, což by vyžadovalo zákrok, který by byl non traceable......