Jedno nabiti baterie pri HDO D35d stoji 25 korun a ujede se realne bez topeni a klimy tak 45-48 km. S topenim tak 70% a s klimou cca 85-90%. Bezne zvladnu dve nabiti za den, tzn nocni nabiti pro dopoledne nejake nakupy apod a 10-17h druhe nabiti a pak vecer nekam za kulturou nebo akci. Na Vaclavak to mam presne na pul kapacity baterie a volne parkovani ve vsech zonach.
Priplatek je ponekud neporovnatelny, urcite se to auto nekupuje pro usporu nakladu, ale oproti srovnatelnemu autu jsou naklady urcite podstatne nizsi. Nikdo nevi zatim jak se bude pohybovat opetovny prodej, protoze tech aut je tu par. Ja si to auto koupil pro jizdni komfort, tichou a plynulou jizdu. Ty naklady jsou ponekud podruzne.
Nadrz je 45 litru, eko jizdou do 100km/h se da jet kolem 6 litru na sto opet s klimou a topenim jak jsem psal predtim. Porad se musi pocitat ze prijemna jizda nesrovnatelna s fosilem na prvnich 100 km normalnim tempem je 25 korun za elektrinu a nejakych 100 korun za benzin a to smysl ma. Vetsine lidi na denni jezdeni ta kilometrova kapacita staci. Nikomu to nenutim, mne se to libi.