< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: BMW novinky
Když Audi nechce sdílet ten R5T s VW, mohlo by ho sdílet s Porsche, podobně jako teď u benzínových V6 3.0 a 2.9. To by pak mohl přijít hh snů od Porsche, jmenoval by se třeba CAMAN GTS. >:D
Ale i MGTS funguje parádně, čím častěji s ním jezdím, tím víc mu rozumím/přicházím na chuť. Nastavení 4x4 s masivní preferencí rwd a elektronickým samosvorem je skvělé, stejně jako PDK a naladění výfuku s manuálně ovládanou klapkou, nebo adaptivní podvozek (bez "vzduchu") + velká kola (ideální na suchu). Na tom autě se těžko hledají chyby i přesto, že to není "plnotučné" (911) Porsche, ale zase pokud by člověk chtěl jedno auto "na všechno" (včetně daily), je tohle příjemné řešení. Nikdy bych neřekl, že existuje auto, které by umělo nahradit obě dosavadní auta v garáži (allroad a hh) najednou. Akorát (proti vzpomínané dvojici) ta spotřeba, dostat se pod 10 l je prakticky nemožné a dostat se k 10 l je tvrdá ekorally se striktním dodržováním předepsaných limitů. Dá se jezdit v pohodě za nějakých 11-12, ale když se zapomenu na prázdné okresce, tak nějakých 15 l (těch 2x295mm/21" vzadu se nezapře) jen to hvízdne, ale nevytáčejte motor s tak návykovou zvukovou kulisou. Prostě se podařilo dostat do relativně běžného základu docela dost "DNA Porsche".