To rád slyším. Mám totiž v šestce 121 kW dvoulitr s manuálem a furt mě mrzelo, že není k manuálu ta 2,5 :-) Tak teď mě to mrzí míň :-)
Jinak ten dvoulitr není točivý nijak extrémně, ale gradaci a rozeznatelnou výkonovou špičku pořád má. Zátah narůstá do 6 000, od 6 000 do cca 6 250 je tam citelné maximum, před červeným polem (a v podstatě zároveň omezovačem) na 6 500 už to však vadne. Označil bych ten motor za rozumný kompromis mezi použitelným zátahem v nižších otáčkách pro komfortní jízdu a výkonem ve vysokých otáčkách pro zábavné svezení. V MX-5 bych chtěl točivější motor, ale v šestce je to charakterem naprosto ok. Bavíme-li se o výkonu dvoulitru v absolutních číslech, je to o charakteru a příjemném ovládání atmosférickém motoru, nikoli o trhání asfaltu. Na to šestka s tímhle motorem nemá a ani jsem to od ní nechtěl a nečekal.