Vzhledem k odlehcene predni naprave si tam 250nm neumim predstavit. S vykonem to auto problem nema. Kdyz se podivas na skoda forum, vetsina lidi to prirovnava k trochu lepsi 1.2TSi. Do 180km/h zrychluje tak, ze neni zadna brzda provozu a ta rychlost se da s prehledem drzet kopec nekopec s minimalni spotrebou. 1.4tsi 110kw je vykonem, ale take spotrebou dal. G-Tec neni ekvivalentem 1.4 ani 1.0/2 TSi, ale 1.6TDI. Stoji takrka uplne stejne, rozdil je snad 5 tisic, vykon stejny a dynamika snad o fous ve prospech G-tecu. Navic dnes uz vime, ze ten motor je perfektne spolehlivy.
Bohuzel to vse s prichodem nove verze konci. Clanek nezminuje, ze prichazi o viceprvek a o 90kg lehci nadrze sice prinesou lepsi trakci predku, ale celkove nejspis dojde k zhorseni komfortu. Vykon zustava stejny - 15kw navic nebude nikak znat, jelikoz hodnotou tociveho monentu se nehlo. O neco lepsi dynamika bude jen diky usetrenym 90kg a lepsi trakci. Novy motor neprinasi zadne vyhody (o mozna par desetin kg nizsi spotreba nehraje u auta ktere jezdi za 4-5kg plynu vubec zadnou roli), jen nevyhodu nepredvidatelne spolehlivosti.
Lepsi bude proto brat rocni soucasne verze, dokud jsou., jeste minimalne rok budou.