Nikdy bych nečekal, že budu nesouhlasit. Ale víkend s mercedesem E 53 AMG 4M mne docela ovlivnil. V režimu Comfort hybrid pomáhal spalovacímu motoru v otáčkách, kdy ještě nemá dost spalin pro roztočení i malého turbodmychadla a rekuperoval opatrně, aby auto plachtilo. V režimu Sport tam vždy šlo plných 16kW a rekuperace také naplno, ne že by to ten šestiválec s 320kW v režimu Sport nějak potřeboval. Spíše v režimu Comfort se mi líbilo, jak to pomáhá maskovat nedostatek elánu motoru pod 1500 otáček motoru, přeci jen je velká třída E na, v tomto režimu prakticky atmosférický motor 3,0L, docela těžká kára. Navíc ještě s odpory pohonu 4x4 navíc. Co mne vyrazilo dech, sobota 9,5L/100km, neděle 9,8L/100km a to dětem sem-tam klimbaly hlavičky ze strany na stranu, jekot toho vytočeného šestiválce je totiž rajská hudba... ale na konec, tohle asi není typická aplikace hybridní technologie. Respektive typický cíl hybridu. >:D Nicméně takhle by se mi to líbilo. :-!