Máte pravdu oba stejně a je vidět jak je vnímání prostoru z různých úhlů pohledu jiné, tím nechci říct, že trojka byla prostranná, naopak interiér působí obestavěně a masivně (hlavně palubovka, na přední okno jsem ze sedadla ani při největším úsilí nedosáhl). Já v tom oběstavění vnímal to pozitivní, že jsem se cítil obklopený autem a řidičsky mi to vyhovovalo. Design trojky byl však mírně řečeno excentrický a v detailech jako zadní světla až nepřitažlivý. Postoj auta na silnici byl však fajn, spodní černé plasty jej opticky rozšiřovali a snižovali, dynamika a robustnost se tomu nedala upřít. Nový Focus vychází vstříc většinovému očekávání jak by auto mělo vypadat avšak za cenu, že splývá s konkurencí a to především od dvojky Hyundai a Kia, viz. reklama co běží teď v TV na Focus a Ceed, oba v modré barvě, obě reklamy generické fráze a šťastní mladí lidé, těžko se pak vnímá rozdíl.