Ahoj, pořád ji mám. :-) Už je to 4 a půl roku a za tu dobu mám najeto 93 000 km. :-) Ročně najedu tak 20 000.
Klepu na dřevo, že všechno funguje, jak má; absolutně žádné problémy, jezdí spolehlivě za všech podmínek. Je dostatečně rychlá, prostorná a přitom nejezdí za moc (dlouhodobý průměr je kolem 9 litrů).
Co se servisních nákladů týče, tak kromě pravidelné výměny oleje (měním každých 7-8 tisíc km, přičemž náklady každé výměny jsou tak 3 tisíce Kč) jsem:
- preventivně měnil filtr a olej v převodovce, a to v 70 tisících kilometrech, což přišlo na cca 20 tisíc Kč a
- v 90 tisících kilometrech měnil přední brzdy (komplet desky i kotouče); je zajímavé, že desky vydržely celých 90 tisíc (čekal bych míň), ale ta jejich směs s sebou vzala i kotouče (čekal bych, že jedny koutouče vydrží dvoje desky), takže jsem měnil celý předek; vzal jsem Performance kotouče (je to stejný rozměr, jen jsou drážkované a vrtané) a sériové desky - náklady cca 25 tisíc.
Asi dvakrát jsem nechal obnovit keramickou ochranu vrstvu na laku, ale jinak do toho jen leju naftu. :-) Samozřejmě takové věci jako každoroční výměna brzdovky, vzduchového filtru a pylového fitltru nepočítám.
Co se pneumatik týče, tak mi vychází, že jedna sada (letní + zimní) vydrží tři roky, takže zatím jsem kupoval nové gumy (letní i zimní) jen jednou.
Jediný problém, který jsem za celou dobu zaznamenal, byl takový podivný cinkavý zvuk od kol. Nakonec se zjistilo, že to dělají krytky středu kol. Tady to Alpina trošku odflákla, protože ty středy kol jsou specifické v tom, že tam nejsou viditelné šrouby, ale nejprve je nutné klíčkem odemknout tyto středy (zámek je schovaný pod tím středem a nápisem Alpina) a pak odstranit celou krytku středu kol. Ty středy kol na místě drží taková pružinka z druhé strany a právě tak cinká - když pošleš auto rychle do zatáčky, ta pružinka asi dostatečně nedrží, což se projevuje takovým cinkavým zvukem, což cinkaj ty středy. Sem to vyřešil podlepením oboustrannou lepící páskou a je klid. Když to řešili v Inveltu v rámci reklamace, tak nejdřív vyměnili díly na podvozku za 80 tisíc, než zjistili, že to dělaj ty středy (jsou to pěkní matláci, ale dobře jim tak, když tomu nerozumí, já se za nový díly nezlobil).
To je asi všechno. Pokud by tě něco zajímalo, dej vědět.
Prodávat ji ale budu asi až napřesrok (až bude venku nová Alpina B3 nebo nová M3 - pokud bude ve čtyřkolce). ;-)