< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bentley
A neškube = neni to totiž 2spojka jak si myslíš ;-)
Má jen místo standardního měniče točivýho momentu mokrou rozjezdovou spojku
Přechod na unifikovaný VW řešení = byla podle autora chyba. Škubání známý z levnejch DSG je v týhle třídě nepřijatelný
Mírný posílení vyníkající ZF = v minulý generaci zvládala 1100 Nm nebo lehký oříznutý krouťáku ve prospěch luxusního přeřazování = by bylo vhodnější řešení
CGT neni sporťák ale 2,5 tuny těžká kráva = zatim skvěle fungující se ZF8HP. Tak jako konkurence = tou první je Aston. S V12 a 8st. HDM automatem ZF = parádní volba
Ty nepíšeš kraviny jako Dinar nebo white = ale deš na to rozumem = oceńuju
Proč ty myslíš že to Jirka Baborský napsal? Že zešílel? Vůbec tomu se svou Strojní fakultou ČVUT nerozumí? Nebo prostě popsal co a jak = a v diskuzi se tomu nikdo nedokázal postavit = krom pár trapnejch výpadů do mě = za to že s nim souhlasim :yes: >:D
Viz odpověď whitovi = ten text se posílá výrobci. Je to k neuvěření ale fakt to čtou a zažil sem že se tim i říděj = daj na postřehy :-)
Nevim čim to je = ale na Dinary a whity = nikdo nedá = na ty všichni.. >:-[]