< původní příspěvek < Re: Pohon všech kol u šestiválcových verzí zajišťuje elektronicky ovládaná mezinápravová spojka
Spíš by mě zajímalo, jak s tímhle chtěji dosáhnout lepších vlastností v terénu/na silnici. Spojka je vždycky prostě spojka a neumí reflektovat rozdíly otáček kol na stejnejch stranách, což je na "písku" jedno, ale jinde to znát být může. Každopádně předpokládám, že se připojuje přední jako u posledního MB E AMG 63S...
Prostě nejlepší podvozek kategorie (tím myslím technikou) má JLR (sportovní zadní diferenciál, uzávěrku prostředního, redukci, stavitelný stabilizátory, vzduch a stavitelný tlumiče), trochu zaostává koncern, kterej má navíc natáčení zadní nápravy, jinak řešený stabilizátory a vícekomorový vzduch, ale zase má motor před přední nápravou a nenabídne uzávěrku mezinápravy s redukcí. X5 má spojku stejně jako GLE.