Nemá to smysl
Kdyby nebylo nahaněčů ega, tak by žádnej kodiaq a karotka nevznikly. Lidem by stačily kombiky a sedany s nižší spotřebou, cenou, lepšími jízdními vlastnostmi, nižšími servisními náklady atd.
A kdo chce jet sportovně, koupi si RX-5 nebo cokoliv toho ražení. Nebo vofci f eresu po vzoru česka.
Jenže Zaprvý většina majitelů SUV (včetně mého otce) SUV ale vůbec nepotřebuje. Takže jen zabiraj místo na silnici že druhej musí ject příkopem, blbě se s tím parkuje a ještě to víc chlastá benzín.
A tady pseudoekologové držej hubu...
Suv vydělává víc jak sedan, takže tady se ekologie uplatňovat nebude, proč taky, když by firmy přišly o korunky.
A Zadruhý se dost znasilnuje pojem Suv, čili sport utility vehicle, přičemž dnešní pseudosuv splňujou jen to "vehicle". Beztak se to na poli zahrabe dřív jak felda, po projetí louží vyhodí půlka motoru chybu a nedejbože kdyby chtěl někdo ject po tvrdým kamenitým terénu, to by ho ten tvrdej podvozek nemile překvapil. Tyhle auta nikdy neviděly jiný kola jak R19 kde je ráfek větší jak guma a běhoun slick jak sviňa, jinak by ta těžká kráva vylítla ze zatáčky.
SUV jsou podle mě prostě jen pojem a v reálu to auto nenese nic dobryho oproti klasickým hatchbackům, sedanům atd. V terénu i na silnici to porazí kdejaký auto.
A pro koho je vejmluva že má lepší rozhled, ten by mel zkusit dát si vejš sedačku a nebejt jak na posteli rozvalenej že sotva přes volant vidí na zrcátko...