Jen velmi stručně pár komentářů. Moje auto se nájezdem blíží 40K km a má lak v naprosto špičkovém stavu. Na kapotě jsou dvě nepatrné tečky a rozhodně ne na kov. Tím netvrdím, že lak není choulostivý, ale takové jsou všechny laky moderních aut, protože se používají vodou ředitelné barvy. Kdo se o lak neumí správně starat, nebo jezdí po nekvalitních cestách, ten musí použít ochrannou fólii. Levnějším řešením je vosk a samozřejmě kvalitní bezkontaktní myčka. A co je velmi důležité - předvídat a v zimě se na cestách s posypovým materiálem nelepit nikomu na zadek!
Pokud jde o přehrávání hudby, doporučuji nechat si aktualizovat infotainment. To, co popisujete, je dnes už starý problém nějaké archaické verze MZD Connect. V servisu Mazda nahrají novou verzi a problém je vyřešen. Trpěly tím modely GJ. Novější model GL s tím problém nikdy neměl, stejně jako je na tom mnohem lépe po stránce hlučnosti nebo brzd. U nich byl změněn materiál, takže ke zvlnění kotoučů už nedochází. Každopádně, jeden můj známý má model GJ z roku z 2014, problém se zvlněním kotoučů měl - Mazda záruku uznala. Zřejmě tedy záleží na servisu.