A motor je přitom o tolik lepší než jeho předchůdce! Má výrazně širší spektrum využitelných otáček a minimální prodlevu turbodmychadla. S motorem se výborně pracuje, na druhou stranu postrádá výkonovou špičku. Co je ale ještě horší, chybí mu zvuk. Minulá generace zlověstně funěla a práskala, ta současná postrádá obojí. Motor v podstatě jen hučí a výfuk tu a tam zabublá, ale od sportovního auta bych čekal trochu větší divadlo.
-------------------
Tak moment... z toho popisku chápu, že lepší není, protože u motoru v hothatch:
- očekávám špičku
- očekávám zvuk
- očekávám chuť motoru točit
Mám v garáži RS 250 Cup a nové auto na něj charakterově naprosto vůbec nemá. Jakože vůbec. Celé je odizolované, ten motor vlastně nemáte ani chuť točit. Zvuk z repráku je odporný, byť nechci hájit předchozí generaci, protože všechny dnešní konvenční čtyřválce zní na motoru ploše a hnusně. Ve trojce je alespoň slyšet sání.
V manuálu je na MRS 4 ten plyn tak mdlý i na race režim, že jsem prostě nevěděl, jak s ním dělat meziplyny - což je jeden z důvodů, proč si manuál budete kupovat. Chcete si užít tu radost když to trefíte a chcete ten motor hnát až do červeného, protože to je to, co vás na tom autě brutálně baví.
Čtyřka Megane bude bezesporu rychlejší než trojka. Díky 4 motion zatáčí úplně neuvěřitelně. Ale zábavnější? Určitě ne.
Až se mi to nechce říkat, ale umím si to představit jako daily s automatem pro dívku - alternativa k GTI
;-\ 8-sZvuk sem tady porovnával ve videjku
[odkaz]