< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ujde
Osobně najezdím ročně asi 20tkm, takže 200tkm se u mne žádné auto "nedožije" a i kdyby, tak za tu dobu je to auto doslova za pár výplat a je jedno, jestli benzín, nafta, hybrid ... A takových majitelů a řidičů je v ČR drtivá většina, když statisticky udávaný nájezd na řidiče je 12tkm/rok, na Slovensku dokonce jen 9 tkm/rok.
A máš pravdu, o svědomí a klidném spánku psát nemusíš, protože při nájezdu 200tkm a více jde o použitou věc ve značném stavu opotřebení, takže pokud nezatajím mně v té době známý stav a vady, tak spím úplně klidně, statistiku nepřečurám. Křivka spolehlivosti se při určitém nájezdu a stáří auta prostě zlomí a je jedno, jestli to auto budu mít dál já nebo už to spadne na nového majitele.
Nemluvě o tom, že je zcela pragmatické auto prodat právě před tím zlomem, aby ty nezanedbatelné náklady (v poměru k aktuální tržní ceně auta) typu rozvody, brzdy, tlumiče atd. spadly už na nového majitele.