< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ujde
S těmi turbobenzíny mám jakousi zkušenost, navíc u firemních aut spotřebu (už vůbec) neřeším. A máme ve fleetu i jako obchodnické lítačky po Evropě už hlavně 1.4 TSi a ta auta běžně jezdí 6,2 - 6,4. Můj osobní maximální rozptyl je 4,6 (podle mne na těžkou pohodu, ale skutečné "eko" by šlo ještě výrazně níž) vs. 7,6 (v noci, sportovně a totálně za všemi limity).
Takže jak píše Ozzy, u aut s lepší dynamikou (1.3T - 1.5T) se dostanu se spotřebou o max. 1 litr nahoru.
A když porovnán srovnatelné (Auris hybrid vs. třeba 1.0TSi), tak to bude dynamicky vyrovnané a spotřeba základního benzínu bude větší v řádu decilitrů ... A ta auta budou obdobně všestranná a obávám se, že i TCO po 10 letech prakticky stejné.