Bavorske dno
Problemem E60 nebyl Bangle, tohle byl asi jeho vubec nejpovedenejsi baworak, ale to ze na E60 vrcholila neblaha snaha tehdejsiho managementu BMW vyrabet levne draha auta. E60tka byla strasne osizena, kvalita interieru a celkoveho zpracovani primo priserna v podstate pod urovni i tehdejsiho mainstreamu. S tim mozna souvisel i katastrofalni propadak v crash testu. Jedinou vyhodou E60 bylo, ze je to posledni petka se spolehlivymi benzinovymi motory nez je BMW dojebalo.
Pokud BMW z te doby, tak je lepsi jit do E65, ktera je sice hnusna zevnitr i zvenci, ale kterou si management BMW nedovolil az tak osidit, protoze to byla vlajkova lod za velke penize, takze po letech povetsinou vypada i funguje vyrazne lepe. Druhou strankou veci je, ze sehnat peknou ojetou E65 v nejake te vybave je prislovecne hledani jehly v kupce sena (v tomto pripade spise v kupce hnoje).