Stealthie, tož k tomu řazení.
Ano, manuál v M2 comp. obdržel jistá vylepšení, ale doposud jsem nikde nečetl review, kde by se tester specificky zaměřil na man. převodovku a na dopad těchto vylepšení.
Dnes, už jako dvouletý majitel M140i man. můžu konstatovat, že s přibývajícími kilometry se zpočátku tuhé a nepříliš "přívětivé" řazení, podstatně zlepšilo, k čemuž také pomohla M performance řadička, kterou jsem si dodatečně nechal namontovat. Řazení si teď opravdu užívám.
V testovaném voze (s nízkým nájezdem km) M perf. řadička nebyla a autor byl s řazením i tak spokojen. V článku je zmínka o nějaké BMW kratší řadičce. Já o žádné takové nevím, i když jsem po ní dlouze pátral.
Pokud neplánuješ brát M2 pravidelně na okruh a nebudeš "nahánět" poslední desetinky vteřiny, tak ber určitě manuál.
Definitivně bych doporučoval testovací jízdu a to ohledně podvozku, který jak víš není na aktuální M2 a nebude ani na M2C, adaptivní. To je snad jediná věc, která mě brání v tom, abych si M2C také objednal.
Jestli máš zájem vyzkoušet moji M perf, řadičku, tak pošli sz.