Jsem rád, že souhlasíš, fajn, upřímně. Ale jel jsi už s CVT v 10G? Není to ten hučák, který známe z Jazzu, HR-V a Bůh ví, čeho ještě. Je propracovanější a po pravdě, pokud bych se chtěl stát vlastníkem litru, chtěl bych nutně vyzkoušet verzi právě s CVT, s odvoláním na úzké spektrum použitelných otáček u 6MT. Neříkám, že bych se určitě rozhodl pro CVT, ale jen bych zvážil tuto alternativu, protože 1.5VT s tou CVT jel v módu "S" hodně dobře. A ani v "D" to ve mě neevokovalo pachuť hnusu. Takže pokud litr, tak jedině po testu s CVT.
Nicméně jak píšeš, 1.5 Sport, naložené akorát 550.000 Kč, kauf dost slušný. TypeR bych bral všemi desíti, ovšem tím autem ztratím veškeré soukromí. Víš, jak to myslím.