Uvidíme
Design - nemám problém, Kabaňův základ je zcela OK, zbytek jsou věci individuálního vkusu. Cpát na to 18" kola je hloupost, ale kupující bývají často hloupí neschopní racionální technické úvahy. Motorizace - nemám osobní zkušenost, takže pouze to, že čím slabší stěny bloku a čím menší mazací kanálky, tím bližší zásadní problémy s deformacemi bloku tlakema a teplotami a s ucpáním mazacího systému s jasným výsledkem. Majitelé většinou na průběžnou dekarbonizaci kašlou a ani netuší, k čemu je to dobré a že to za malý peníz šetří peníz mnohonásobně větší. Čím více titěrné elektroniky citlivé na teplotu (vodivé pásky, slabé vodivé vrstvy, atd.), tím více poruch, někdy i kritických ohrožujících bezpečnost. Kdo touží po této fabii, ten by si měl pořídit Logana, který jezdí stejně, má více prostoru vevnitř i v kufru a hlavně je stále jednoduchý a mnohem robustnější konstrukčně i elektr(on)icky. Pokud v Boleslavi a Kvasinách nepochopí, že auta mají být spolehlivá a vydržet, tudíž mají být konstrukčně jednoduchá a robustní, pak je Dacia a Citroen (u Frantíků Cactus) po čase strčí do kapsy. Proto jezdím se starými auty, o něž se průběžně starám a slouží podle toho.