Tak jestli ty vidiš podobu u těhto dvou aut tak to nema cenu ani dal rozebirat. Tohle už mi zavani nějakou zaujatosti nebo opravdu nevim. V tom žadna generika i mnou několikrat zminěna nehraje nějak zasadni roli To same k samotnym modelu ano mužu se plest a Focus nebude ani na te urovni i30, ale muj nazor znaš a klidně si tu na něj přijdu "plyvnout" jesti tomu tak nebude. A nic to nema společneho s předsudky, pozitivni reakce jsem zaznamenal, i když.... a sam jsem uvaděl, že tohle je prvni generace, ktera by stala v mojem připadě za zvaženi. Jen pravě ten motor tzn 1.4T je dost na hraně nějakych požadavku na dynamiku a knk u te i30 by mě snad přesvědčil realny zajem za předpokladu motorizace 1.6T. Mimochodem jak jsem psal o tom srovnani tak v tom hromadnem testě byl i jedničkovy bavorak pravě s 3 valcovou 1.5T a i přesto, že patřil k těm se slabši dynamikou, přesto ten motor byl označen jako velmi dobře fungujici jednotka pravě na rozdil od te korejcke 1.4T. Jestli se mi to podaři vyštrachat, alespoň ve zkracene verzi, ta podrobna je tištěna a v PDF tak ti to sem hodim. Tim se dostavam k tomu, že 4 valec ještě neni žadnou zarukou toho, že musi fungovat lepe než 3 valec u kterych jsem akorat tak vic na pozoru, ale rozhodně je nezavrhuji. A ja nejsem fanda takovy abych v tehle třidě řešil zda ma motor přehnaněji 1 valec nebo valcu 10 pokud se bavime o nějakych běžnych vykonech. Bohatě si vystačim s pruměrně fungujici jednotkou, tedy pokud nebude mit nějakou vlastnost, ktera se mi nebude zamlouvat. Ale zde je zatim jediny motor, ktery mi neseděl a to byl 1.2 e-THP. A samozřejmě u mě zaleži na autě jako celku a mam jiste požadavky asi jako každy jiny.
A vubec nevim proč by mě mělo poražet to, že se korejcum povedl HH, ktery dokaže byt hodně dobrym na prvni jejich počin, ale jak si sam určitě několikrat zaslechl tak na špičku včetně FORS to prostě neni.