Sport vs. Insignia
Moc to nejde k sobě, protože 8°aisin se hodí pro vše ostatní. Leda s manuálem, pak jo.
Cena 1,3M za těžký pomalý žravý = krám, nebrat!! Superb s DSG je mnohem lepší sportovec.
Insignia se mi jinak moc líbí, nabízí pěkný a ergonomický interiér a super sedadla.
Za víc než dobrou cenu (slevu u Opelu nabízí pomalu už při koukání do výlohy salonu) se dá koupit solidní vůz s 1.5T.
Jen pro zajímavost srovnání s dieselem, při financování (zjednodušená kalkulace):
Zůstatkovou cenu předpokládám stejnou, těžko odhadnout situaci na trhu za 5 let.
ceníkovka/60 měsíců POV+HAV fixní náklady/měsíc
1.5T 165k 694900/60=11567 + 1500 = 13067
2.0D 170k 794900/60=13233 + 1716 = 14733
D: 6,4l x 31 Kč/l = 2 Kč/km vč. AdBlue B: 8,09l x 32 Kč/l = 2,6 Kč/km
Rozdíl fix. nákladů 1666 Kč / 0,6 Kč/km = 2777km/měs. (33320 km/rok)
Kdo najede víc jak cca 35000 km/rok, tak se spíše vyplatí vznětová Insignia, ale stejně ty neduhy nafty tam budou... Za mě 1.5T liftback s manuálem je ideál.