V pohodě, rád si počtu zkušenosti jiného majitele Mazdy. Je to příjemné čtení. Jinak mám stejnou zkušenost a i v mém okolí si lidé kupují spíše nová, méně prestižní auta. Dříve si sousedi kupovali třeba ojeté Audiny a Bavoráky, ale dnes mají novou Kiu Sportage nebo Suzuki S-Cross apod.
Mazdy se v posledním roce doslova vyrojily, i když já potkávám zejména řadu 3, CX-3 a CX-5. Mazdu 6 potkávám asi nejméně. Dokonce častěji než "šestku" zahlédnu i sportovní MX-5. I prodejce Mazdy mi říkal, že tolik aut, jako v minulém roce, ještě neprodali. Přesto ty prodejní žebříčky u nás moc optimismu nevzbuzují.
Koroze pod plasty je reálné riziko. Hodně se zmiňuje riziko v podbězích, právě pod tím plastovým krytem. Já auto prohlížím dvakrát ročně, když v pneuservisu měním kola. Nechám si auto trochu zvednout a prolezu si ho zespodu. Dokonce si dělám i fotky, možná bych tady měl nějaké nasdílet. :-) Jestli časem narazím na nějaké známky koroze, pochopitelně že to nebudu ignorovat. Do té doby ale neřeším.
Chybějící rezervní kolo mi také trochu vadí a vím, že se dá koupit. Jenže celá ta sada s novým plastem do kufru stojí snad 12 tisíc Kč! CD mechaniku jsem také nikdy nevyužil, na co? Podpora MP3 stačí. Mám dojem, že nová Mazda CX-3 je první model, který už CD mechaniku nebude mít. 12V zásuvky jsou u Mazdy 6 na ideálním místě pod palubní deskou i v loketní opěrce, takže bez připomínek. Snímače tlaku v pneumatikách jsou u Mazdy 6 stejné jako u M3, naštěstí. A ten Smart MZD Player znám, ale tuším, že nefunguje od verze 59.00.502 a výše, co je přesně můj případ. Automobilka dělá všechno možné, aby tyhle úpravy znemožnila, bohužel. :-(