Rádo se stalo, jsem rád, že pro někoho jsou mnou seskládaná písmenka přínosem :-) .
Upřímně taky moc nechápu honbu za litry pod roletkou, když nad ní už není skoro nic a místo na nohy se zmenšuje. Variantu prodlouženého rozvoru u kombíku, jako tomu bylo v první generaci (FD), bych za sebe určitě přivítal.
Určitá nuda černočerného interiéru mně osobně moc nevadí, kromě toho jak u "mého" hatche, tak u tohoto kombíku nebyla kombinace se šedou k mání, tak jsem to nějak neřešil. Nový Ceed vypadá na fotkách velmi lákavě, určitě se v srpnu, to myslím začne prodej, vydám na podrobný průzkum.
Odhlučnění podběhů je u Hyundaie kapitola sama pro sebe. Prostě se to dosud pořádně nenaučili, ale musím přiznat, že s každou další generací dělají výrazný pokrok. U tohoto konkrétního auta to vyloženě kazí použité Michelinky, kterým dělá problém hrubý asfalt. Kdo zná D10 směrem do Prahy, tak ví, že před exitem Radonice/Počernice se najednou prudce změní povrch z celkem hladkého na vyloženě hrubý. Po přejetí z normálního asfaltu na tuhle hrubou část, dlouhou asi 500 metrů, to je slušný šok. Při první jízdě jsem málem vyletěl z auta stropem, a to tam jezdím často a na výraznou změnu hlučnosti jsem tam zvyklý. Ale tyhle Michelinky jsou tam extrém ;-\ .