V Americe meni naplne v automatu i na modernich autech kdejaky cernoch, co se pomalu neumi ani podepsat. Zde jste z toho komunismu nejak zabedneni manualem, ze mate stale strach z automatu a vyrobci vas proto opiji paskvily jako je DSG a CVT. Nic na tom neni od R129 pres w221 az po J20.
1) Osobne vypustim co jde vypustakem, kdyz ho na moderni mrse nenajdu, rovnou sundam vanu. 2) Prehodim filtr 3) Nasadim zpatky vanu senzitivnim zpusobem i s puvodnim tesnenim 4) Pod kapotou doliji. 5) Nastartuju, proradim vsecko co jde a trosku projedu 6) Znovu zkontroluju hladinu.
…Mozna to neni ucebnicove, cela napln to rozhodne neni, s vypoustenim menice jsem se take nikdy neparal. Ale delam to pravidelne s kazdym druhym motorovym a zatim jsem za vic jak 20 let nemel s prevodovkou nejmensi problem na zadnem z aut. Filtry origo nebo Mann.
V clanku nezaznela pracnost vymeny spojek. Nejake krouzky a jine blbosti jsou jak zly sen. Nemluve o tom jak se DSG rozjizdi (nic, nic, stale nic, skuuub ho) a jde citet razeni behem jizdy. Osobne bych DSG do sveho auta nechtel ani kdyby mi zaplatili hodne, hodne penez.