Ty si normalně ještě větši cocot než by se dalo čekat. Jezdiš v bezpohlavnim polu a budeš tu kydat nějaky hnuj na fordy což jsou auta pro řidiče. A hlody typu, že ma focus rezave kotouče a jinde to nevidiš tak takovou blbost si odkud vzal. To jako ostatni maji ty kotouče z kompozitu ? Ja jsem měl na golfu zřejmě stejne brzdy jako ty a to co jsem u nich zažil to znamena vydavani pazvuku po odstavce to z aut od jinych vyrobcu neznam, Holt koncernova kvalita. A japonci to se nenechej vysmat...
"ja som mal mitsubishi lancer 2009(leden) sedan. 1,5 b ... kupovany mnou pri 39k km predany 90k km a auto skoncilo na vrakovisku pri 115k v roku 2013 co som zistil ... >:D uz pri garancke tusim pri 60 ci 65 k mi tam pisal mechanik do protokolu pokrocila korozia podvozku na niektorych miestach ..panaboha 60 tisic je nove auto.. ked som si pri 88k km pozeral zospodu podvozok tak ma chytal mraz husia koza ze z coho to robia..ramena co isli od podvozku ku kolesam uplne dobite hrdzave..este tak pekne vycnievaju z podvozku ze schytavaju vsetku spinu a vodu..
zadny naraznik a strieborna farba z neho zodrata az na biely plast od toho co vyletovalo od zadnych kolies-musel som to dat prestriekat pred predajom :-( ako nejaku staru pajtu.. aj od prednych to hadzalo spinu na dvere a podbehy ..uplne vyholene od ochranneho nateru podvozku ..darmo zasterky nestihali pri tom ."