Promiň mě to prostě přijde přitažený za vlasy.. není přece v zájmu prodejce odmítat poptávky.. i když vím, že některý prodejci jsou lemplové, je to o lidech. Jinak moje tušení tedy bylo správné, že si o Cupru až tak moc nestál ;-) v opačném případě by si tam třeba zavolal, připomenul se nebo se tam vypravil osobně a nebo by ses tedy rozhodl mezi těma dvěma dealerama, kteří ti odpověděli..
Vím co si čekal, že se ještě budou předhánět a nabízet slevičku.. máš na to čistě peněžní pohled, to já když něco chci tak se nenechám odradit.. rozhodně né ve věci po který toužím nějakým trotlem v kravatce, kterej se mi vykašle na poptávku.. Ale tak dobře připusťme, že se tato situace může stát.. Vždyť je to jen zaměstnanec.. tomu je to ukradený, netrestáš tím jeho, ale majitele té pobočky, potažmo seat jako takový.. to mi fakt nedává smysl a hlavně i sám sebe(v případě, že si to auto opravdu chtěl.., že bylo tvým favoritem č 1 jak si tedy psal..). Když jsi tedy obchodník, tak první co bych udělal je, že bych kontaktoval jednatele dané pobočky a uvedl bych mu, že moje poptávka byla zcela ignorována, uvedl bych mu jméno zaměstnance, pokud si to posílal konkrétní osobě, která s tebou vyjebala.. To by alespoň byl racionální postup. Na zastoupení značky to může být taky nějaký dosazený loutce jedno.. kde si jakej dealer neváží zákazníka, ale komu to jedno určitě nebude by byl majitel jednatel dané pobočky.