Podobný příběh
Zdravím dalšího Pašíkáře :-) Vidím, že myšlenkové pochody jsme měli podobné. Já si doteď myslím, že Pašík na IČO ve své třídě prostě nemá konkurenci, ty slevy jsou obrovské. Já jsem nakonec vzal zánovní vůz, ale primárním důvodem bylo v podstatě to, že jsem vůz potřeboval hned. Finančně se zánovní pašík opravdu moc nevyplatí, ten cenový rozdíl je pro ičaře zanedbatelný. Docela by mě zajímalo reálné srovnání 6DSG a 7DSG. To byl pro mě jeden z argumentů, proč jsem místy zvažoval počkat si na nového (ať už koupit nebo operák), ale nikde jsem nenašel žádné recenze a překvapilo mě, že papírová spotřeba 7DSG je dokonce horší než 6DSG. No nakonec jsem si nemohl dovolit na auto čekat a skončil jsem u 6DSG a žádný z tebou popisovaných jevů jsem nikdy nezažil a s převodovkou jsem maximálně spokojený. Naopak jsem byl mile překvapen, jak je v porovnávní s 6DSG v oktávii skvěle naladěná. Odstupňování mi naprosto vyhovuje, takže by mě zajímalo, jak je ta 7DSG zpřevodovaná. Kdy řadí 7. stupeň a kolik motor točí na dálnici? Tak ať slouží :yes: :yes: